Kuş Temalı Ücretsiz Parti Seti (3)

Yazar: 15:49:00 , , , , , ,

Yaz mevsiminde doğan kuzucuklara özel hoş bir parti seti ile bugün sizlerleyim. Cıvıl cıvıl, rengarenk olan bu parti seti doğum günlerine renk katacak.

Ücretsiz yükleyebileceğiniz bu parti setini satmak kesinlikle YASAKTIR!  Kişisel kullanım amaçlı paylaşıyorum.

Doğum günü hazırlık listesi için tıklayınız. Parti setinde kullanacağınız süslerin ebatları ve kağıtları ile ilgili detaylar için tıklayınız.  Doğum gününüze özel rakam tasarlamayı düşünüyorsanız, bu videolu anlatım ile kolayca rakam panousu yapabilirsiniz. Videolu anlatım için lütfen tıklayınız.

Kuş Temalı ücretsiz parti setine ait setine ulaşmak için tıklayınız.  Teşekkürler Fazendoanossafesta ;) Fotoğrafları bu sayfadan kaydetmeniz gerekmektedir.

Parti Setini Ücretsiz Kullanabilmek için, lütfen aşağıdaki aşamaları takip ediniz.

1. Aşama: Fotoğrafın üzerini tıklayıp fotoğrafı büyütüp kaydedin.
2. Aşama :Üzerine yazı yazmak için Picsart ve Photoshop gibi fotoğraf programı kullanabilirsiniz.
3.Aşama: Değişiklik yapmış olduğunuz fotoğrafı Farklı Kaydedin.
4. Aşama: Excelde dilerseniz 1 sayfayı tamamlayacak şekilde düzenleme yapabilirsiniz. Ya da direkt çıktısını alabilirsiniz.
 5.Aşama: Kesin ve Süsleyin :)

Blogumda yer alan parti setleri ile partinizi neşelendirdiyseniz, parti fikirleriniz ile diğer annelere ilham vermek ve yavrunuza hoş bir anı bırakmak isterseniz neselisusevim@gmail.com adresine parti fotoğraflarınızı gönderebilirsiniz. 

Kuş Temalı Afiş, Davetiye, Anı Kartı ve Dilek Kartı

Kuş Temalı Çikolata Sargısı
2'li Peçete ve Su Şişesi Sargısı



Kuş Temalı İkramlık Kutu





Kuş Temalı Flama
Peçete ve Su Şişesi Sargısı
Cupcake ve Tabak Eketi
Kuş Temalı Dilek ve Anı Kartı, Davetiye, Çerçeve Süsü





İkramlık Kutu







Cupcake Kabı




Kuş Temalı Cupcake ve Tabak Etiketi



Bu Yazıları da Okuyabilirsiniz

22 yorum

  1. tam minik sarı civcivler için :-))

    YanıtlaSil
  2. Çok minnoş bir parti olur 😍🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok minik bir parti olur bu temadan 😘

      Sil
  3. Doğum günümüz yaklaşıyor işimize çok yarayacak 😊 Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper o zaman çok sevindim 😉 Rica ederim ne demek ❤️

      Sil
  4. Ne güzel tasarlanmış, düşünülmüş emeğinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
  5. Bu gidisle bizim parti ortaya karışık bir şey olacak hepsi birbirinden harika: p :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok fazla çeşit var insan karar vermkente zorlanıyor . Sana da kokay gelsin Tubacım 😘

      Sil
  6. Çok şeker :) Paylaşım için teşekkür ediyorum canım sevgilerimle 😍 😄 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güzel düşünceni paylaştığın için teşekkür ederim . Sevgiler ❤️

      Sil
  7. Tam da aradığım şeyler bunlar :) Bu aralar değişik planlarım var ve sanırım senin blogunun karşıma çıkması bana bir işaret <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA süper çok sevindim . Planlarını merak ettim doğrusu işine yarayacaksa çok mutlu olurum. Sevgiler ❤️

      Sil
  8. çok şeker ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. çok şekerler ya :) blog keşif etkinliğinden geldim ve 200. takipçiniz oldummm :) bende beklerim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bunu duymak hoş geldin . Ben de en yakın sürede seni ziyarete geleceğim . Sevgiler ❤️

      Sil
  10. İnanır mısın önce 'kış temalı' diye okudum. Halbuki ne kadar cıvıl cıvıl tam baharlık diyordum ki hatamı anladım ;D
    İçim açıldı ne güzel bunlar ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlık hali bende de yanlış okuma çok oluyor ki yazılar birbirine çok benziyor . Beğenmene sevindim canım ❤️

      Sil