Çekiliş Sonucu

Yazar: 04:11:00

Merhabalar,
Pazartesi günü başlattığımız çekilişi otomatik çekiliş programı ile gerçekleştirdik. Bir Minik Atölye tarafından gönderilecek olan Doğum günü panosunu (chalkboard) Nermin hanım güle güle kullansın. Nermin hanım'ı tebrik ediyorum . Bir Minik Atölye'nin  tasarım panosu Nermin hanım'ın yavrusunun partisini renklendirmeye geliyor... Yaşasın !!!  Çekilişe katılan ve blogumu destekleyen herkese teşekkürlerimi sunuyorum :)

Nermin hanım'ın Panosu ( 50*70 ) kargo ile gönderilecektir. 





Sevgiler...

Bu Yazıları da Okuyabilirsiniz

13 yorum

  1. Kazanan arkadasi tebrik ederim 💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nermin hanım adına😘

      Sil
  2. Aaa blogunu daha yeni keşfettim ve maalesef katılamadım bu yüzden :( Yakınlarda bir yerde izle butonunu göremedim nerede acaba ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Sefalar getirdin Gizemcim ❤️ Telefon ile aşağıda, pc ile sağda . Senin blogunu ben de izlemeye başladım. Sevgiler

      Sil
  3. Nermin hanıma hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  4. O Nermin hanım ben değilim ama, kazanan Nermin Hanım'a tebrikler. :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim minik oğlumun sansina��

    YanıtlaSil
  6. Nermin hanim tebrik ederim 😊😊 çok güzel bir çekilişti yine olsun yine katılırım teşekkür ederiz❤

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler,güzel bir çekilişmiş :)

    YanıtlaSil
  8. ay ben şimdi duyurcaktım bitmiş bile geç kalmışım duyurmaktaaa :)

    YanıtlaSil