Sizden Gelen Partiler (5)

Yazar: 13:53:00 ,

Bugün sizlerden gelen parti fotoğraflarını paylaşacağım. Her iki parti de iki tatlı annemiz tarafından emekle hazırlanmış. Öncelikle paylaşımlarından dolayı iki güzel annemize teşekkür etmek istiyorum.


MİLA 1 YAŞINDA

Mila için yazılan güzel bir şiir;

 Melek yeryuzundeymis meğer
İçi sevgi,dışı sevgi, güleç yüzü
Leylak çiçekleri gibi
Asktan öte sonsuz sevgi... 
Melek yeryüzündeymis meğer...Nilay Alptekin









Mila'nın doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum.



Mila için hazırlamış olduğum chalkboard ise Bahar hanım'ın isteği doğrultusunda tasarlandı.
Chalkboard siparişi vermek için tıklayınız.

BARTU 3 YAŞINDA

Bartu'nun tatlı annesinden Bartu'ya ise şöyle güzel bir doğum günü mesajı var:
Ben dünyanın en şanslı annesiyim , Seni çok seviyorum bebeğim benimm .. Hayatından mutluluk, sağlık ve huzur eksik olmasın. Doğum günün kutlu olsun aşkım benimmmm ☺☺ 





Bartu' nun doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum.




Ücretsiz PJ Maskeliler temalı parti setine ulaşmak için tıklayınız.

Sizler de parti fotoğraflarınızı ve doğumgünü mesajlarınızı blogumda yayınlayarak yavrunuza güzel bir anı bırakmak isterseniz, neselisusevim@gmail.com mail veya facebook aracılığı ile parti fotoğraflarınızı gönderebilirsiniz


Sevgiler...b

Bu Yazıları da Okuyabilirsiniz

0 yorum