Keçe ve Kumaştan Oyuncaklar

Yazar: 19:00:00

Yaptığınız bu oyuncaklar sayesinde yavrunuz hem güzel vakit geçirerek renkleri öğrenebilecek hem de dokun hisset algısının gelişmesine yardımcı olacaktır. Kolaylıkla tasarlayabileceğiniz bu oyuncaklar yavrularınız için çok eğlenceli olacak. Peki zevkli kumaş seçimleriyle şık tasarımlar çıkarmaya var mısınız?















Farklı renklerde kullanılan keçeler ile tasarlanmış bir dönence.































Penguen



Bol Tasarımlı Günler Sizlerle Olsun ;)


İlginizi Çekebilecek Diğer Yazım:

Örgüden Oyuncaklar





Bu Yazıları da Okuyabilirsiniz

9 yorum

  1. bunlar harika bayıldım hepsine :) Keçelerle uğraşmayalı uzun zaman olmuş onu fark ettim.Müsait olduğum bir zamanda elime keçelerimi alıcam ve bu harika dolgu oyuncakları yapıcam :) emeğinize sağlık :) bu arada blog keşif etkinliğime beklerim diğer bloglarında bunları görmesi lazım :) http://cocukokuloncesi.blogspot.com.tr/2016/02/blog-kesif-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semra Hanımcım eğer elinizden geliyorsa gerçekten eğlenceli bir hobi haline dönüşürebilirsiniz. Çok teşekkürler güzel yorumunuz için, çok memnun oldum :)

      Sil
  2. gerçekten çok neşeli,eğlenceli bir blog yüzümde gülümseme ile inceledim, belki fırsat bulursam yapmayı bile deneyebilirim. blog keşif etkinliği ile sizi buldum, takipteyim sizi de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Emel Hanımcım, bunları duymak inanın beni çok mutlu etti. Ben de en yakın zamanda sizi ziyarete geleceğim. Sevgiler...

      Sil
  3. Keçe'den ben de şehir haritası yapmıştım. Severek oynuyor, fotoğraftaki uçağı da çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yaptığınız da eminim eğlenceli olmuştur. Ellerinize sağlık :) Aynen ben de uçağa bayıldım ;)

      Sil
  4. Neşeli blogunu takipteyim hoş şeyler var.takipteyim sizide beklerim :)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel yorumunuz için. Ben de en yakın zamanda blogunuzu ziyarete geleceğim. Sevgiler...

      Sil
  5. hepsi birbirndenharia gelme elimden .. daha doğrusu oturup uğraşsam P üşengecim ben :D

    YanıtlaSil